Verzend informatie en bezorgkosten

Verzenden en bezorgen

Wanneer u een bestelling plaats bij onze webshop bekendvanpc.nl zullen wij uw bestelling zo spoedig mogelijk gaan versturen.

1: Vervoerder

Wij versturen uw pakket veilig en vertrouwd met PostNL.


2: Kosten

Op onze webshop bekendvanpc.nl berekenen wij € 5,95 verzendkosten, behalve wanneer u boven de €60,00 besteld, dan is de verzending gratis.

3: Termijn

Wanneer u een product besteld op bekendvanpc.nl streven wij er naar om uw product altijd zo spoedig mogelijk te bezorgen. Voor een exacte leverindicatie verwijzen wij u graag door naar de specifieke productpagina van het product. Ook kunt u ons altijd contacteren om te vragen naar een exacte levertijd.

4: Werkwijze vervoerder

Zodra wij uw pakket versturen ontvangt u van ons een emailbevestiging met hierin uw track & trace code vermeld van PostNL. U kunt middels deze track & trace code uw pakket volgen. Mocht u tijdens de bezorging niet thuis zijn, kan PostNL twee dingen doen, namelijk:

1: PostNL probeert het pakket de eerst volgende werkdag alsnog bij u af te leveren;
2: PostNL probeert het pakket bij uw buren af te leveren en zal u hierover inlichten.

Mocht u bij de tweede bestelpoging niet thuis zijn, kan PostNL twee dingen doen, namelijk:

1: PostNL levert uw pakket bij het dichtbijzijnde PostNL pakketpunt, waar u uw pakket kan afhalen binnen 14 kalenderdagen en de bezorger zal u hierover inlichten;
2: PostNL probeert het pakket bij uw buren af te leveren en zal u hierover inlichten.

Wanneer u het pakket niet tijdig bij het pakketpunt heeft afgehaald, zal het pakket geretourneerd worden naar de afzender. Mocht dit het geval zijn geweest, zullen wij u contacteren zodra het pakket weer bij ons terug is in het magazijn. Dit is ook van toepassing wanneer uw adres onvolledig of incorrect weergeven staat op het pakket.

5: Niet op voorraad of langere levertijd

Als een product niet op voorraad is kunnen wij u dit op drie manieren kenbaar maken op onze webshop bekendvanpc.nl, namelijk door:

1: Het product uit te schakelen, zodat u niet meer kunt bestellen;
2: Een langere levertijd in werkdagen aan te geven op de productpagina;
3: Kenbaar te maken dat u een pre-order besteld met een langere levertijd.

In alle drie de gevallen doen wij er alles aan om uw product zo spoedig mogelijk aan u te leveren.