Wat spijtig om te horen dat u een klacht over ons heeft! Wij doen er uiteraard alles aan om uw klacht op te lossen. Wij bieden verschillende mogelijkheden om contact met ons op te nemen. U kunt op onderstaand nummer bellen of onderstaand contactformulier invullen of u kunt ons mailen op [email protected]. Indien u per mail of via het contactformulier contact opneemt, ontvangt u hiervan geen ontvangstbevestiging.
Wij zorgen ervoor dat wij uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en proberen altijd te zorgen dat er een goed oplossing komt voor beide partijen. U mag in ieder geval binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie verwachten.
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u deze ook kenbaar maken bij Webshop Keurmerk. Wij zijn aangesloten bij dit keurmerk en zij kunnen eventueel ook voor u bemiddelen bij een klacht.
Stichting Webshop Keurmerk
Willemsparkweg 193
1071 HA Amsterdam
KvK: 34280921
BTW-nummer: 8183.62.108.B01
https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/
Mocht dit niet tot resultaat leiden dan kunt u tevens uw uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europese ODR platform.
Via het contact formulier kun je een vraag stellen over een artikel of je bestelling. We proberen deze binnen 24 uur te beantwoorden. Wil je sneller antwoord hebben? Bel dan gerust met NL 085 - 876 96 78 | BE 025 - 88 07 56.
Geef a.u.b. altijd je bestelnummer door zodoende kunnen we sneller schakelen.